jobbjobbjobb och sen lite avkoppling!

när klockan ringde imorse va jag verkligen hur trött som helst.
fast jag hade sovit i 7/8 timmar, konsigt!
jobbade i linköping tills 4 , sen snabba ryck hem för jag hade bokat en ansiktsbehandling kl 5 på sensi beauty.
och de va såå skönt! behövde nog lite avkoppling. ansiktsbehandlingen va faktiskt en julklapp ifrån calles snälla mamma :) de va verkligen uppskattat.
och nu när jag har kopplat av lite sitter jag hemma och vet inte vad jag ska göra. om jag ska sticka iväg och träna eller följa med fredrika och becca och äta någonstans.
fast jag är egentligen inte hungrig, men bara för nöjets skull :)
jag är faktiskt ledig några dagar och  jag vet inte vad jag ska hitta på på min lediga tid. kanske blir en trip till stor staden? något roligt får de bli iaf!

ha de bra alla mina läsare :D hah.
hejs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

wiiii va kul att du bötjat blogga igen då nessi! :) nu måste du fortsätta ;) pusspusss & tack för igår, va roligt vi hade!!!

Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink, kaffe och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-05 @ 20:51:15
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback