ulalal..

Jag ville bara skriva att allt känns så bra och de känns så skönt ! :D
sommar och snart studenten och så är jag kär som jag spricker och solen gör mig så jäkla glad!
:) jaa. livet är för underbart.
idag börja dagen bra med att jag fick bra på matte prov, åh så skönt! emilia fick också bra!
sen hade jag en mysig dag med becca och sen natta.  och callepris, som jag gick och pussa lite då och då när han jobba. ♥ sen ringde dem ifrån vagabond och meddela att jag hade vunnit ett par skor, uu tack för de! :D
och så fick jag veta att lisa ska vara kvar en vecka till :D ulala.
och ikväll kommer jessi, en till ulalla :D
och imorgon ska jag på 50 års fest och sen efter till "sommarfest"
ska faktiskt bli jäkligt roligt :)


 


Kommentarer
Postat av: jenny

på tiden att du börjar blogga igen :) SNART STUDENTEN:) Du är inte den enda som längtar. Fan va skönt det ska bli.

Postat av: Anonym

oh hjärtegull, skriv fler såna glada inlägg! Älskar dig snutt

2008-05-11 @ 14:47:44
Postat av: lisa lisa lisa

de sista inlägget var från mig.. :)

2008-05-12 @ 14:09:07
Postat av: jess

töntunge, åker allt när jag kommer en vecka och hälsar på :) hoppas ni får de wondefulast.
så ses vi i juli insteed. och ha en underbar student hjärtat och sup dig medvetslös. önska jag kunde komma och vara med er på utspringet. men men. livet är orättvist.
lovaaaa uaaa hjärtaaa

2008-05-21 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback