bara två arbeten kvar.

Helgen har varït jätte trevlig.
I fredags va alla tjejer på trädgårn.
Det va fullt, verkligen fullt med folk och det va jätte varmt och skönt.  Lisa och Linn jobbade och va så duktiga! :)

I lördags firade jag, becca, mickan och rebeccas mamma som fyllde 50, plus 50 gäster till.
Det va verkligen jätte roligt och jag skratta nästan hela kvällen. Käcka som höll i festen hade fixat allt så bra med mat, live band och roliga sånger. "ååhh brona, fem droppar till" haha.. jag har fått den på huvet.
Sedan åkte jag till "sommarfesten" i aboreberg, där var verkligen alla man kände vilket va jätte roligt :)
Så igår blev alltid en rikig mysdag med min älskade carlpedal.

Som ni ser på rubriken så sitter jag och pluggar och jag har bara två arbeten kvar, tills imorgon. uusch.
Ska försöka göra klart allt inom en timme, lycka till. Men de skulle va så skönt att bara ligga och dega framför tvn hela kvällen.  Jag är så himla dålig på att komma på "bra" rubriker.




(Jag satt mittemot han som sjunger "det börjar värka kärlek banne mig", jag fick visst bara med hans huvud :D )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket:)

Har du bara två arbeten kvar.. lyckost säger jag bara! Känns som jag har en hel termin av arbeten kvar eller nåt, haha usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback