vaa?! va säger du.

så har jag känt mig den senaste tiden.
har varit bokstavligen döv på ena örat och hört dåligt på de andra.
så i torsdags kolla jag upp problemet och jag hade fått en kraftig infektion i örat som satt på hörseln :s
hm.. lyckas tydligen få det mesta. jag måste ha stans sämsta immunförsvar!
så de blir att knappra tabletter i 10 dagar framöver.

imorgon ska jag iaf till storstaden stockholm, med becca mickis och deras pappa :)
det blir alldeles för sällan man besöker den tycker jag trots att det är så nära.
men prata med lelle precis och hon lova att ta med mig upp snart en helg och festa för hon känner tydligen många där, KUL :) alltid roligt att träffa nya själar :) nån som vill hänga på?

en sak måste jag faktiskt nämna att det går bra för mig i skolan just nu, rikigt bra för den delen!
de är inte lika hemskt som förut, ser nästan framemot en ny skoldag! haha lite att ta i kanske :P
nä men ärligt så går jag hellre till skolan än att ligga hemma och glo in i en vägg.

image166varför föddes man inte med brunhy?

image167
jag saknar ryyyyyccccccccken ju!

Kommentarer
Postat av: jess

RYYYCCKEEN VETTUU RYYCCKEEEEN :d

Postat av: jocke

jag önskar också man kunde föddas med en brunhy typ så brun som du är på bilden, eller då är man ju nästan neger :D HAHA :P ;)

2007-09-20 @ 19:46:26
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback