IKEA gör mig sjuk.

de låter konstigt, men är faktiskt sant.
nu dom tre senaste gångerna jag har åkt till linköping till IKEA så har jag blivit sjuk.
i bilen de så nämde vi t.o.m de. " aa varje gång jag har varit på IKEA så har jag blivit sjuk".
och vad blir man inte? t.o.m på bilresan hem kände jag mig hängig och ville bara sova.
och nu, dagen efter så sitter jag med feber och jätte ont i halsen!
men frisk till helgen ska jag bli iaf! har inte tid att vara sjuk..

en sak som jag tänker på hela tiden är att jag vill färga mitt hår brunt !
men jag är för feg.
ungefär hälften av alla jag frågar tycker de och den andra halvan tycker verkligen inte de.
och de gör de inte lättare att bestämma sig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! du ska inte färga håret brunt punkt slut...

2007-09-05 @ 18:26:38
Postat av: jessica

/jess

Postat av: Joline

aoow, jag tycker du är superfin i blont hår men du skulle säkert passa jättebra i mörkt också ^^

2007-09-05 @ 18:29:15
URL: http://inajoline.blogg.se
Postat av: Anonym

Skojar du med mig nessi?:O Får du absolut inte göra :( Förstör ju hälften av dig då juu! / Max :)

2007-09-05 @ 18:35:33
Postat av: R

Bruuuunt :D tror du skulle vara riktigt snygg i de (A) det gäller att inet tänka så mkt bara göra det (A) så gjorde jag, bara gjorde det. för jag vela massa fram och tillbaka men sen bestämde jag mig :D

2007-09-06 @ 13:48:12
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det skulle va gryyymt fint me brunt hår till dina gröna ögon dem skulle framhävas såå otroligt mycket! Snyggt!

2007-09-06 @ 20:18:08
Postat av: Anonym

du skulle säkert passa skitbra i brunt hår, fast du är grymt snygg i blondt, så du vet :) och tänk på att du kanske inte får tillbaka den blonda färgen (om det är din naturliga?) om du färgar det brunt! några av mina kompisar har hållt på att ha lite olika bruna och nu blir deras utväxt "ljusråttfärgad" istället för blondt som dom hade innan. men lycka till om du nu gör det! :)

2007-09-11 @ 13:12:56
Postat av: Anonym

brunt vore asfint! O skulle du ångra dej så kan du ju alltid bli blond igen..kanske skulle ta ett litet tag men då vet du ju att du inte ska vara brunhårig så då är det ju värt det..:)

2007-09-15 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback