attackerad av en fladdermus!!

De är sant!
Jag och min käre mor tog en promenad runt strömmen,
när vi kommer till den mörka sidan av strömmen så börja vi skrämma upp varann.
Typ " ser du gubben i busken" "de känns som att nån förföljer oss" haha, osv. Och sen från ingenstans kommer en fladdermus flygande mot mig och sätter sig i min luvkrage, fyfan jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag skrek sprang och viffta med armarna på samma gång. Sen sprang både jag och mamma hem i världens fart. Kändes som en skräckfilm.

Det är otroligt vad veckorna bara rinner iväg.
Liksom, nu är det redan måndag! De går sjukt fort.
Det har faktiskt varit en lugn och skön helg,
ifredag var det filmkväll, i lördags så va vi i stockholm, shoppa gick och åt, jätte trevligt!
På kvällen bjud becca på gourmetmat :)
Och en söndagsfika med becca och emilia på stan.

Det är så mycket att se framemot framöver,
malins kalas, johannas kalas, mitt kalas :D, 3 stockholmsresor planerade, personalfest.
och så prata jag och johanna om att åka nån stans i höst, vart vet vi inte än. men nånstans! :)
skulle va roligt om så många som möjligt kunde följa med :D


På Malins 18 årsdag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du johanna djerfs fest?

2007-09-17 @ 23:25:09
Postat av: Caroline

ooohh hjärtat kommer ni till sthlm. har fått egen lägenhet nu så flyttar in dit imorn. tell me tell me när ni är här. lova det måste få träffa dig

Postat av: Jenny

haha .. aa verkligen! får komma igång nu till hösten, & när förskyldningen gått över .. hihi! Jätte fin bild på er btw!!

2007-09-20 @ 09:32:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: jokk

huuu.. de kanske va batman ? som satte sig på dig..

2007-09-22 @ 20:17:59
URL: http://jokkim.blogg.se
Postat av: malin

sötnuus, på fredag är det din tur :D

2007-10-01 @ 21:37:26
Postat av: jenny

stoooort grattis till dig på 18 års dagen Vanessa:))) hoppas du fått massor med fina paket!

2007-10-04 @ 19:36:22
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: Jenny

Grattis Vanessa i efterskott, hoppas du hade en bra födelsedag :)

2007-10-06 @ 17:27:13
URL: http://www.jeos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback