Hatar att vänta.

10 favoriter
Färg:
Grå
Mat: Allt grillat
Band/artist: Just nu, mika och jamie t
Film: För många
Bok: Läser inte böker
Sport: Fotboll
Årstid:  Sommaren!
Veckodag: Lördag
Glasssmak: Päron vanilj
Tid på dygnet: Efter kl 18

9 för tillfället:

Humör: Glad och rastlös
Smak: Godis
Kläder: Mjukis kläder
Bakgrund: Mitt rums färg, grått
Nagellack: Rosa
Tid: 18:52
Omgivning: Helt ensam
Irritationsobjekt: Nån som skriker utanför


8 första:

Bästa vän:  Rebecca
Screen name: Nessi
Husdjur: Katt som hette Sally, men den rymde :(
Piercing: Öronen
Förälskelse: Leonardo Dicaprio
Musik: Michel Jackson
Bil: Det minns inte jag
Kyss: Filip på dagis

7 senaste:
Cigarett
: Blvit duktig, läääänge sen! 
Mat: Fläskfilé och klyftpotatis
Dryck: Cider
Biltur: Igår, till stan
Kyss: kl 15:10 idag
Spelad låt: Albion - Babyshambles
TV-program: Extra

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, när jag var liten
kysst någon du inte känner: Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det?

5 nej tack:
Kläder: Toxic, när de ser billigt ut
Mat: Lever
Musik: Techno
Dryck: Redbull och Jägermeister
Personlighetsdrag: Tror att man är bättre än andra. (Släng er i väggen!)

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Myste
Du kan höra just nu: Musik och liv utanför
Du inte kan leva utan: Mat
Du gör när du har tråkigt: Sitter framför datan

3 personer:
Du kan berätta allt för: Dem jag litar på, och de vet jag vilka de är!
Du tycker om: Alla mina vänner, min pojkvän och min familj♥
Du inte gillar: Dem skiter jag i

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: En sommar med många minnen..

Kommentarer
Postat av: Max

Ork finns tydlligen hos dig mitt hjärta:) om inte annat världens mest meningslösa frågor:D haha. SÖTNOS! Så gullipulll, mysa sen och dricka pilsner. Pööözzz

2007-04-30 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback